söndag, mars 26, 2006

Utmanad

12:25
Jag har blivit utmanad av Eléonore.

1. Vad är klockan? 12:30
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Inger Therese
3. Smeknamn: Inget, men jag kallar mig Tirre på forum
4. Piercings: 6 hål i öronen (1 i vänstra & 5 i högra)
5. Ögon färg: Blå
6. Födelseplats: Huddinge, Stockholm
7. Favoritmat: Just nu är det Tacos
8. Ditt lyckligaste minne? När mina barn föddes
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
11. Varit med i en bilolycka? Nej
12. Krutonger eller Bacon Bitar? Bacon
13. Favorit dag på veckan: Fredagar
14. Favoritrestaurang: Vet inte
15. Favoritblomma: Tulpaner
16. Favoritsport: Gillar att titta på ishockey
18. Favoritglass: Är inte så förtjust i glass
19. Vilken färg har din sovrumstapet? Sandfärgade
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet ? Ingen
23. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Fick spam mail:(
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Ikea:)
25. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Slötittar på tv:n...
26. När går du och lägger dig? Tidigt, det är nästan så jag skäms men jag lägger mig runt 21 på vardagar.
27. Vem kommer att svara på denna taggning först? Vet ej.
28. Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? Bra fråga
29. Senaste tv program: Fyra bröllop och en begravning på tv igår
30. Senaste person du gick ut och åt middag med? Med Martin och våra grannar tillika vänner i början på december.
32. Vad lyssnar du på just nu? Filip som försöker manövrera fjärrkontrollen när han spelar ett spel på tv
33. Vilken är din favoritfärg? Blå
34. Sjö, hav eller flod? Hav
35. Hur många tatueringar har du? 1, en defin på vänster fotled
36. Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 12:41
37. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej
38. Katter eller hundar? Katter, har två stycken

Jag taggar Evelina, Anna och Molle

1 kommentarer:

Blogger Eleonore sa...

Kul att läsa lite om dig :)

Kram E

1:12 em, mars 26, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida