tisdag, mars 14, 2006

Pyssel, bilder & Lifetimemoments

15:39
Idag fick jag mina nya papper som jag beställde förra veckan. Åhhh så fina de är! Nu kliar det i fingrarna efter att få scrappa, det säger jag bara:)

10:58
Idag är jag ledig för barnens dagis är stängt.
Vi började morgonen med att se lite på tv, sen pysslade vi en stund. Vi gjorde gubbar av toarullar:) De fick måla dem och sedan satte vi "hår" på dem. Oskars har ännu inte fått hår med Filips har.

Nu har jag tagit bilder av min ytterst lilla scraphörna;)

Igår beställde jag det första från Lifetimemoments som Martin ska ha med sig hem från New York i maj. Jag har hört mig för både hos Lifetime och hotellet Martin ska bo på och det är fritt fram att beställa:) Underbart!!!
Tänkte som så att jag beställer i omgångar, så blir det inte en stor klumpsumma, utan jag sprider ut utgifterna lite *ler*.

Nu ska jag laga lunch.

5 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Svejs!
Jag skrev lite innan idag på inlägget under. Vilken härlig ordning du fått! Vad har du för fotoskrivare? Nöjd med den? Vi ska väl snart till at köpa en hoppas jag, så jag behöver lite tips! Ha en mysig dag. Kram Evelina.

12:17 em, mars 14, 2006  
Blogger Bettan sa...

Hej vännen
Va kul att du tittat in på min blog.Kul att se din scraphörna.Jag hörde som jag skulle idag och även det jag inte skall höra som min man säger.
Ha en fortsatt bra dag.Kram Bettan

2:51 em, mars 14, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej tjejen. Skoj med nya papper =), jag har med fått hem lite i dag. Kram Martina

4:35 em, mars 14, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Åhhhh vad jag blir avis att du beställt på Lifetime och att Martin kan ta med det hem, jag åkte fast i tullen när jag beställde därifrån så det är ju perfekt att han kan ta med sig det!
Kram Zara

6:18 em, mars 14, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Kul men lite nya saker :)
Det är så roligt att se hur andra har det i sina scraprum/scraphörn.

Kram E

6:39 fm, mars 15, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida