tisdag, mars 07, 2006

Fortfarande lika kallt...

09:13
Fortfarande alldeles för kallt om mornarna när man åker till jobbet. I morse var det minus 15.
Men eftersom solen skiner så blir det ganska skönt på dagen. Man känner att det är vår i luften trots kylan eftersom solen värmer så gott.
Igår när jag hämtat barnen på dagis gick vi direkt till lekplatsen hemma. Våra grannar med barn kom också ut och vi var ute till halv sex. Det var riktigt skönt bara man var påpälsad.
Sen på kvällen var det två slagna små hjältar som somnade sött:)
Mina pojkar är det bästa som hänt mig, de är så otroligt gulliga och underbara (och trotsiga *ler*).
Världens bästa man har jag också, han är nog den snällaste man kan hitta. Han snäll, snygg, lagar underbar mat och han är min:) Det enda som han inte är så bra på är att städa;);)

2 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Här var det "bara" 15 minus idag också, rena sommarvärmen. Igår var det minus 23 på morgonen, hutter!Och jag känner igen det där med underbara, gulliga - och trotsiga ;-) pojkar!! Lägger gärna till din blogg på min länklista också, när jag bara kommer på hur man gör..
:-) (det tar lite tid för mig med koder och sånt jox). Satsar faktist på att försöka komma på maran nu i Mars eller i April. Är såå sugen! Kommer du på någon av dom? Ha en bra dag. *Kram*

9:49 fm, mars 07, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vad underbart att ha världens bästa barn och man!!!
Kram Zara

10:57 fm, mars 07, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida