måndag, februari 27, 2006

Måndag

08:13
Klockan är strax efter åtta och solen står redan ganska högt på himlen. Det ger vårkänslor:) Det som däremot talar mot vårkänslorna idag är att det är 8 minusgrader ute...
När Martin lämnade barnen idag så var de glada att vara tillbaka på dagis efter en vecka hemma. Det älskar dagis och att leka där:)
Jag ska ge fröknarna PP tavlan i eftermiddag när jag hämtar barnen.

Idag fyller Scrapbutiken 1 år!! Titta gärna in där, de har specialerbjudanden idag:) Länk finns till höger.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vännen, det var kul att träffas i lördags jag är så imponerad av dina PP talanger, hoppas verkligen att fröknarna blir glada.
Ha en underbar dag!
Kram Zara

8:59 fm, februari 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Lycka Till med din PP-tavla. Håller också på att göra en till mina barns dagis. Sååå kul det är.

Jodå, du får självklart länka min sida om du vill!

7:47 fm, februari 28, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej tjejen. Så klart att du får länka till mig, jag lägger en länk till dig med. Vi har ju träffats även om det va ett tag sedan, jag förstod först inte att det va du men nu känner jag igen dig på bilden. Ha en bra dag. Kram Martina

4:22 em, februari 28, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida