fredag, februari 03, 2006

Härligt väder men...

14:21
...vi kan inte gå ut för Oskar har lite feber. Han har klarat sig så länge nu utan att bli sjuk så det var nästan väntat (det är ju ändå hans första år på dagis). Men han har inte så hög feber så förhoppningsvis kan vi komma ut imorgon. Kan vara tänderna, han får fyra kindtänder på samma gång.

Jag fick ingen tid hos gyn förren den 24 feb. Hoppas att det inte blir så mycket värre innan dess, men skulle det bli värre får jag gå akut.

Här är ett av de två kort jag har gjort med mina hÄnglar&stÄnglar stämplar.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej!
Är det ok om jag länkar till din blogg från min?

Kram Eva-LEna (spoketlaban)

2:38 em, februari 06, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida