fredag, januari 20, 2006

Föräldraledig fredag

07:15
Nu har man varit vaken sen 05:00 tack vare en liten morgonpigg 1 åring...
3 åringen vaknade vid 05:30, inte mycket bättre det;)

Har redan hunnit med att beställa underbara papper från Daisy D. Beställde dem på
Scrapbutiken
Kunde inte hålla fingrarna borta från beställningsknappen *ler*.

15:23
Det bara blåser och blåser samtidigt som det snöar ute. Tänk om det ändå inte hade blåst, då hade jag och barnen varit ute och lekt i snön nu.
Men som det är nu så vågar man knappt sticka ut näsan genom dörren.
Har passat på att pyssla med en layout samtidigt som barnen lekt idag. Jag har min scraphörna på andra våningen och när de är där uppe och leker så kan jag passa på att scrappa lite samtidigt som jag övervakar dem, det är suveränt;)
Sen har jag även dammat och damsugit både övervåningen och nedervåningen idag. Det känns bra för det var bra dammigt, speciellt däruppe. Härnere damsuger jag var tredje dag om inte oftare men däruppe blir det inte så ofta...
Nu vill äldste sonen titta lite på datorn så jag får ge mig för denna gången.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, de där papprena är fina!! Jag fick de i ett månadspaket för några månader sedan, men har ej använt de ännu. Ska bli roligt att se vad du gör med dina! :)

kram, Marie

12:04 em, januari 20, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Förlåt att jag lockar dig in i fördärvet ;)

2:04 em, januari 20, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida