torsdag, januari 19, 2006

Ny blogg

Klockan 08:49
Eftersom jag aldrig får tid att uppdatera min hemsida som finns här
http://thereselittlecorner.com
så tänkte jag att en blogg där man även kan uppdatera på jobbet, om man har lite tid över, skulle passa mig alldeles utmärkt.
Så här är den:)
Välkommen till min alldeles nya blogg!

*~*~*~*~*~*~*~*

Klockan 10:55
Hoppsan, det ska visst bli snöoväder i eftermiddag. Hoppas jag hinner hem innan det värsta börjar. Jag samåker med min arbetskamrat idag, hon och hennes man (oxå arbetskamrat) bor i samma länga så vi kör varannan vecka. Det gör att jag idag blir avsläppt vid barnens dagis och får gå hem därifrån. Håll tummarna för mig att det inte snöar för mycket just då.

*~*~*~*~*~*~*~*

Klockan 16:08
Jag klarade mig undan snöovädret ganska bra när jag gick hem från dagis. Nu snöar det mer och mer hela tiden så det kan nog komma ett ganska tjockt lager i natt.
Har precis lagt in en hel del layouter, du hittar dem till höger. Vissa är fotade och vissa är scannade. Ibland är det en skarv på vissa och det är scanningen som har gjort det.
Nu ska jag gå och se på film med mina barn:)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Therese.
Jamen vilken strålande idé! Så roligt.
Hoppas alla är pigga och friska hos er, jobba på nu, jag ska åka och handla innan snöstormen kommer;)
Kram,
Annette

9:27 fm, januari 19, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Åh vad kul att du skaffat dig en blogg, så jag kan surfa hos dig också!! ;)

kram

7:01 em, januari 19, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Kul att kika in här också, det är tur att du skaffat dig en blog också så man har något att göra ;)

8:34 em, januari 19, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida