torsdag, februari 02, 2006

Skit oxå

08:14
Är på jobbet idag efter att ha varit hemma i två dagar. Har inte mått så bra och har haft lite ont i magen, precis så som jag har haft innan då jag har haft urinvägsbesvär. Jag hade det förra året på sommaren och efter en riktig undersökning så visade det sig att jag hade en inflammerad urinblåsa och fick äta en dunderkur på tre månader. Efter det har det varit bra, men nu har jag börjat få småont igen.
Var hos läkaren igår och visst, det fanns röda blodkroppar i urinen igen...*gråter*. Så nu ska jag ringa gyn och boka tid där så får vi se vad som händer. Antagligen har skiten kommit tillbaka och då får jag väl få ytterligare en dunderkur, kanske på 6 månader denna gång.

Nu när jag har varit hemma har jag fått scrappat lite när jag inte har sovit och tagit igen mig. Jag blir så trött av detta, det var jag i somras oxå.
Jag har scrappat klart en dubbel lo samt gjort en ny. Jag ska ta kort på dem och lägga in dem här så ni får se. En lo är om de härliga vinterdagar som var mellan nyår och trettonhelgen. Den andra lo'n är om Filips första fläskläpp.
Nu ska jag jobba på lite ifall att jag får en tid idag till gyn och får gå lite tidigare.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hoppas inte det är något allvarligt och att du känner dig bättre snart

Kramizar Eva-LEna

2:55 em, februari 02, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida