tisdag, januari 24, 2006

Trött, tröttare...

12:40
...tröttast.
Fy bubblan vad jag är trött idag. Var inte såhär trött imorse, men vid halv tio tiden flög det bara på mig. Kan nog ha att göra med att jag imorse var på hälsokontroll här på jobbet. Då var jag tvungen att vara fastande så när jag väl fick äta vid 9 tiden så kände jag hur trött jag blev.
Jag klarar egentligen inte av att inte äta frukost, jag blir illamående och snurrig i huvudet om jag inte får mat i mig. Sen har jag lågt blodtryck och det gör ju inte snurrandet bättre direkt…

Idag ska jag till tandläkaren för att fylla på den temporära fyllningen jag har i den tand som jag ska rotfylla.
Jag tyckte det kändes konstigt i tanden i helgen och då upptäckte jag att det mesta av fyllningen var borta.
Så när jag har hämtat barnen på dagis ska jag lämna dem hos mamma för att sedan åka en sväng till tandläkaren. Som tur är går det fort där idag eftersom hon bara ska fylla på fyllningen lite.

Idag ska mitt EZ foam samt akrylklossar som jag beställt komma med posten. Härligt, då kan jag börja stämpla med mina nya underbara hÄnglar & stÄnglar stämplar. Det ska verkligen bli kul:)

1 kommentarer:

Blogger Eleonore sa...

Hoppas du fick dina saker med posten idag så att du hade något att trösta dig med efter ett fruktansvärt besök hos tandläkaren, eller det kanske inte va så fruktansvärt?

*KRAM*

9:34 em, januari 24, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida