måndag, januari 23, 2006

Måndag igen

07:41
Varför går helgerna alltid så fort???
Ändå har jag långhelg varje vecka eftersom jag är föräldraledig på fredagar.
Nu sitter jag här på jobbet och gäspar, det är inte roligt att gå upp klockan halv sex på måndagsmorgonen. Dessutom har Oskar sovit lite dåligt inatt så han fick komma in och sova i vår säng, det är bara det att han ligger inte still när han sover;) Så jag har vaknat ett antal gånger utav honom.
Som tur är har Filip sovit bra hela natten.
Jag ska egentligen inte klaga för båda pojkarna sover för det mesta väldigt bra.
Nej, om man skulle ta tag i jobbet:)

10:11
På barnfesten i lördags fick alla barnen varsin bok samt biobiljett. Idag fick jag välja utav de böcker som var kvar. Jättekul!!! Barnen kommer bli glada när mamma kommer hem med varsin present till dem. Jag fick även två biobiljetter, de tänkte jag att jag och Martin kan använda någon dag fram i vår. Det är inte för ofta som man kommer iväg på bio nuförtiden.
Det skulle verkligen vara mysigt att åka in till Göteborg och gå på bio samt äta en god middag på restaurang.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida