måndag, januari 30, 2006

På jobbet

07:00
Nu var man på jobbet efter ytterligare en helg.
I lördags var vi och hälsade på ett par kompisar och deras lille nyfödde pojke. Han var såååå söt.
Vi åkte pulka och sen fikade vi. Filip och Oskar lekte med bebisens storebror.
Igår var vi hemma hos mamma och pappa och fikade. Vi fick semlor, årets första för mig. Jag är inte överdrivet förtjust i bakverk så det blir nog inte så många fler semlor för mig i år.
Min syster med familj var oxå där.

Sen har jag äntligen fått stämplat lite i helgen med mina nya hÄnglar. Jag har även målat med distresser, det var jätteroligt! Funderar starkt på hur jag ska få tid till att både stämpla och göra layouter. Men det löser sig, om inte annat får jag mer tid ju äldre barnen blir:)
Att scrappa layouter ligger mig forfarande närmast om hjärtat. Stämpling är bra när man ska göra egna kort när man ska gå bort på kalas och liknande.

Off to work...

2 kommentarer:

Blogger Anna sa...

Vilken härlig helg ni haft :)

Hoppas inte för mycket på mer tid ju äldre barnen blir.. det är läxor i massor och så är de vaken längre på kvällarna. Det brukar bli nattscrappning här om det ska bli nåt :/ :)

Blev föresten (som alltid) inspirerad av dig och öppnade en blog jag med.. fast ska jag vara ärlig så ångrar jag mig redan :D Det kommer gå bra en vecka eller två sen blir den lika ouppdaterad som den förra :D

10:20 fm, januari 30, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej Therese.
Oj, stämpling och distresser, jag fattar nada men det är säkert roligt?
Semlor, nej tack, det är inget för mig men jag har en make som är galen i dem, han äter för oss båda.
Ha det gott.
Kram,
Annette

7:51 em, januari 30, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida