onsdag, februari 15, 2006

Klockan 05:00

07:08
Klockan 05:00 har vår yngsta son börjat gå upp på morgonen. Vi vet inte vad vi ska ta oss till snart. Han vägrar somna om och han vägrar att ligga kvar en stund och bara vila. Han ska upp med detsamma och får han inte som han vill så gallskriker han.
Jag är utom mig av trötthet, jag har dessutom sovit dåligt själv de senaste nätterna...

Har varit på jobbet hela denna vecka. Är fortfarande lite förkyld.
Det är jättemycket att göra på jobbet just nu. Jag är med i ett projekt som ska vara klart i mitten på mars och just nu sitter jag och flyttar över dokument som en liten toka.

Har inte hunnit scrappa nåt alls det senaste *gråter*, men jag hoppas få tid och ork för det snart.

Kram till er alla därute och jag hoppas att ni hade en fin Alla hjärtans dag igår. Jag fick en bok av min underbare man. Tyvärr hade jag redan läst den men det är tanken som räknas och den går ju att byta *ler*

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sälja honom?? ;) Okristligt tidigt kl 5. Men vad gör man? :D

9:19 fm, februari 15, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Kl 5 ush vad tidigt. Hoppas han kommer på andra tankar snart.

9:51 fm, februari 16, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Oj det var tidigt, hoppas det vänder snart. Hoppas du får en trevlig helg. Kram Martina

1:46 em, februari 17, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida