lördag, mars 04, 2006

Minus 10 och massor av snö

08:13
Vilken vinter det har varit! Kan inte minnas när det var så här kallt så länge sist. Det har ju knappt varit över nollan sen jul. Och snö precis hela tiden.
Igår på min lediga fredag gick vi till pulkabacken, men det hade kommit så mycket nysnö så jag var tvungen att dra ner Filip första gången så att det blev ett spår som de kunde åka i. Han försökte åka själv men han bara fastnade...det är inte ofta man är med om det:)
På tal om Filip så läker hans tumme fint. Tack snälla för alla gulliga kommentarer om hans lilla tumme. Vi lägger om den en gång om dagen och imorgon tror jag det räcker med bara ett plåster. Hoppas det i alla fall.

Idag kommer mina föräldrar hem från Thailand, de har varit där i två veckor. Tänk att komma från ca 35 plusgrader till snö och minus 10. Härlig omställning...
Klockan 22 ikväll kommer de om planet är i tid. Det hoppas jag verkligen att det är för det är jag som ska hämta dem. Men först ska jag hem till dem och hämta deras bil, det tar väl en stund att få bort all snö från den...De får inte plats i vår bil pga bilstolarna, annars hade jag tagit den.
Så håll nu tummarna att planet är i tid. Tänk om det är försenat och kommer vid ett i natt eller ännu värre vid tre...*hemska tanke*

Önskar er därute en härlig helg!!!

2 kommentarer:

Blogger Eleonore sa...

Jag håller tummarna för att planet kommer i tid så att du slipper sitta där och vänta på dom, men ta med dig en bra bok eller scraptidning ifall om att ;)

Kram E

9:35 fm, mars 04, 2006  
Blogger Evelina sa...

Hej!!
Roligt att du hittade till "mig" också! Såklart du får länka till min sida. Hoppas ni får en härlig vinterdag och att du slipper få en lång natt på Landvetter ;). *Kram*

10:15 fm, mars 04, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida