tisdag, februari 28, 2006

New York och ett klipp i tummen

16:18
Min man ska åka till New York i maj med sitt jobb för att se starten av Volvo Ocean Race. Det är knappt så att jag är avundsjuk alls. JAG VILL MED ÅKA!!!!!!!!
Men nu ska jag beställa scrapgrejer så det står härliga till. Har redan kollat med Lifetime Moments och de leverar till det hotell han ska bo *glad*. Det fanns nämligen ingen bra scrapbook affär i New York och jag vill ju att han ska ha kul när han är där (de är bara där i 4 dar) och inte springa och leta ihjäl sig efter scrapsaker till mig.

Min stackars lille Filip klippte sig i tummen på dagis idag. Jag fick hämta honom och åka till vårdcentralen när de lade ett omslag med bandage. Det behövde inte sys. Ska tillbaka och lägga om det i övermorgon. Men han får gå på dagis imorgon. Fröknarna lovade att se efter honom. De ska nämligen på bio imorgon och det hade varit så synd om honom om han hade behövt missa det.
Får väl om man kommer till jobbet imorgon, det snöar ju en hel del om man säger så...

4 kommentarer:

Blogger Eleonore sa...

Men stackars lilla Filip :(

Ge honom en kram från tant E

5:46 em, februari 28, 2006  
Blogger Anna sa...

Åh stackars Filip!! Tur att det inte behövde sys i alla fall.

Kramar Anna

10:20 em, februari 28, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att Filip mår bra idag, vilken otur!
Kram Zara

10:53 fm, mars 01, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Åh stackare. Hoppas tummen läker snabbt.

Kram Eva

12:07 em, mars 01, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida