måndag, mars 06, 2006

Kallt!!!!!!!

07:22
Fy vad kallt det är! I morse när jag gick upp strax innan 06:00 var det minus 16,5 ute. Det är inte klokt! Men solen lyser idag och det är skönt:) Det skulle "bara" bli mellan minus 5 och minus 10 ute idag, det var ju snällt...

Jag spenderade lördagskvällen på flygplatsen, jag var inte glad och ska nu berätta varför.
Innan jag skulle åka och hämta mamma och pappa kollade jag givetvis på lfv:s hemsida för att se när planet skulle landa. Där stod det att det skulle landa 21:15. Jippi, då skulle det komma tidigare än beräknat. Innan jag åkte tittade jag igen och det stod fortfarande 21:15. Bra då skulle jag komma hem i hyfsad tid igen.
Jag kom till flygplatsen vid nio och betalade parkering till ca kvart i tio, tänkte att det ska ju räcka. Kom in på flygplatsen och även där stod det att det skulle landa 21:15.
Planet landade aldrig och folk runt omkring inklusive jag undrade vad som stod på. Helt plötsligt kommer det upp på tavlan att det ska landa klockan 22:00. Skit oxå, ja, ja, det var inte mycket att göra än att gå ut och lägga på mer parkering. Klockan belv 22:00 och 22:15 och inget plan. Då ändrar de tiden på tavlan till 22:40. Då blev jag inte glad och det var flera som inte såg så glada ut. Jaha, ut till parkeringen och lägga i ännu mer pengar.
Gick in igen och hade ingen förhoppning om att planet verkligen skulle komma 22:40.
Men som tur är gjorde det det, annars vet jag inte vad jag hade gjort...
Mamma och pappa samt min moster kom ut med väskorna ca 23:10, sen bar det av hemåt. Jag kom slutligen hem vid 00:15. Vilken kväll säger jag bara.

I helgen var vi till IKEA och köpte PAX garderober till vårt sovrum, de är nu monterade och klara och vi ska börja flytta över kläderna från de gamla garderoberna ikväll. Dessa nya PAX kommer att svälja såååå mycket och det är sååå bra:):)
De gamla ska vi sedan riva ner (de är inbyggda i hallen) så att det blir större där.
Jag köpte även hyllor samt förvaring på IKEA, detta ska jag ha i min scraphörna.
Sen köpte vi en matta till vardagsrummet samt tavlor till vardagsrummet. Jag måste säga att IKEA har mycket fint nu:)

Nej nu tillbaka till jobbet...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

IKEA är en bra affär. Där kan man hitta mycket billigt och roligt och de har mycket att välja på.

Hoppas att det har blivit lite varmare hos er nu.

7:57 fm, mars 06, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Trist att behöva vänta så. Kul att du fick handlat på Ikea. Måste också dit och köpa hyllor till mitt pysselrum.
Ha det gott

Kram

8:51 fm, mars 06, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Fy vad trist att sitta på flygplatsen... BLÄÄÄ...
Kram Zara

8:22 em, mars 06, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida