onsdag, mars 08, 2006

Jag vill scrappa!!!

11:01
Jag känner hur det bara kryper i kroppen på mig., jag vill verkligen få tid att sätta mig ner och scrappa. Ikväll ska jag och min granne försöka sätta oss ner och scrappa lite. Det ska bli såå kul.
Jag är inne på att göra en layout med doodling. Har sett flera fina layouter med detta tema och nu känner jag mig redo att pröva på det jag med.
Beställde Basic Greys nya papper idag, nu kunde jag inte hålla mig längre *ler*. Såg Zaras underbara layout med Basic Greys Baby Boy och då var det kört. Fingrarna rörde sig som raketer över tangenterna när jag beställde;)
Hoppas papperna kommer innan helgen.

4 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Vet hur du känner dig, det kryyper... Skulle pilla lite med PP-n igårkväll, men naturligtvis strejkar skrivaren och jag kan inte få ut de sista grejerna jag behövde. Morr! Hoppas på bättre tur idag och önskar dig en härlig scrapkväll. Kram. (och vad underbart det låter med nya papper...)

1:31 em, mars 08, 2006  
Blogger Anna sa...

Hoppas du hinner få papperna innan helgen. Dom är helt underbara :) Jag önskar jag kunde scrappa lite också men nu är det skoljobb för hela slanten. Du måste lägga ut det nya du gör så man får se.. Den där PP tavlan är jag väääldigt nyfiken på :)

Kramis!!

1:41 em, mars 08, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Åhh tack för det indirekta berömmet :o). Men visst är papprena underbara. Hoppas du får utlopp för din kreativitet i kväll!
Kramiz Zara

3:32 em, mars 08, 2006  
Anonymous Anonym sa...

BG:s nya papper är helt underbara. Hoppas du får dom snart.

Kram

7:45 fm, mars 09, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida