måndag, mars 13, 2006

Äntligen ordning i min scraphörna!!!

08:32
Igår fixade vi till min scraphörna. Martin satte upp två hyllplan ovanför mitt skrivbord/scrapbord. Jag hade också köpt fyra stycken lådor/boxar på IKEA som jag fyllde med olika scrapsaker och de satte jag sedan upp på hyllorna. Satte även upp min fotoskrivare, Oskar gillar nämligen att pilla på den så det känns bra att den nu är utom räckhåll för honom:)
Sedan hamnade en hel del av mina andra scrapprylar på hyllorna, Quickutzen, stämplar, pennor m.m.
Har även en bokhylla brevid skrivbordet och där har jag nu mina akrylfärger, distresser, fluid chalks, papper, album m.m.
Ska försöka ta kort så att ni får se hur det blev. Om ni vill, vill säga.
Annars flöt helgen på bra. Var på kalas hos Martins mamma i lördags. Hon blev magsjuk på natten efter detta kalas, men enligt sjukvårdsupplysningen så ska magsjuka inte smitta innan det bryter ut, jag hoppas verkligen att det stämmer för jag orkar inte en omgång till...
Sen igår så gick jag och Filip till hans kompis Melker och lekte. Melkers mamma är för övrigt grannen=kompisen som jag scrappar med ibland:) Melker och Filip är lika gamla och går på samma avdelning på dagis.
Jag och grannen (Malin) surfade på scrapsidor och pojkarna lekte. Mycket trevligt *ler*.
Nu är det måndag igen och jag ska strax återgå till jobbet.

5 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Så du har också en Martin du?! Dom är ganska bra att ha och väldigt trevliga dom där Martinarna ;-). Undrar om det beror på namnet?!
Vill ABSOLUT se bilder på din "nyrenoverde" scraphörna. Är på gång att göra om i min så idéer mottages tacksamt. När det nu blir av. Du vet hemma hos snickarn....(blir det inte många hyllor uppsatta...) Hoppas ni klarar er från magsjukan och får en riktigt fin vecka! Kramisar.

9:08 fm, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vill också se bilder!!!
Hoppas ni får hålla er friska!
Kramiz Zara

9:30 fm, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill också se hur det blev i den hörna :)

Ha det så gott.

Kram Eva-Lena

11:27 fm, mars 13, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Låter underbart med en scraphörna. Själv fick jag nöja mig med vardagsrumsbordet idag. Tack för att du fixade SPA.

Kanske ses imorgon!

Kramisar grannen

10:40 em, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Återförsäljarna hittar du under AKTUELLT, längst ner på den sidan. Närmast här är väl Göteborgs botaniskas butik, eller fanns det en internetshop, trivasute.se. Jag har köpt min hos min svärmor i Uppsala. Lite långt att åka kanske?! Ha en riktigt bra dag!!
Kram Evelina

10:43 fm, mars 14, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida