onsdag, mars 15, 2006

Jag är kär!!

07:19
I Basic Greys nya papper. Om man nu kan bli kär i ett papper *fniss*.
Helt såld är jag i alla fall.
Började på en lo igår med papper från deras kollektion "Color Me Silly". Man vågade knappt klippa i papperna...
Hoppas få klart den nu i dagarna.

På fredag åker jag, mamma och min syster till Stockholm. Min mormor är jättesjuk och lever nog inte länge till. Hon har fått blodförgiftning som de har svårt att häva. Så jag och min syster vill träffa henne en sista gång. Om vi hinner...
Mormor är 93 år så hon har levt ett bra liv, men det är ändå mycket sorgligt.
Vi kommer hem igen på lördag kväll.

Jag skulle på barnkalas med Filip på lördag men det får Martin ta istället. Hoppas det går bra att han tar med Oskar. Han kan ju vara med Martin under tiden kalaset pågår.

8 kommentarer:

Blogger MOLLES BLOGG sa...

Hej grannen!

Tråkigt att höra om din mormor. Visst kan Martin ta med Oskar. Ni kan även lämna Filip om ni vill. Fast det får ni bestämma själva.

Vad fint du fått i scraphörnan!!Önskar att man hade plats med detta.

Glömde förresten säga att Sniff och Snabb inte hade svart cardstock i 12X12, däremot i A4 och 6X6.

Ha en bra dag!

Kramis

8:15 fm, mars 15, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Hej!

Såg att den bloggen jag skrivit idag hamnade under gårdagen eftersom jag inget skrev igår, kan man fixa det??
Kram från grannen mindre duktig på datorer.

8:20 fm, mars 15, 2006  
Blogger Bettan sa...

Hej Therese
Vad tråkigt med din mormor.
Väntar också på dessa papper. Elli beställde dessa till Scrapbutiken för lääänge sedan, vi får hoppas att dom dyker upp snart.
Hoppas att du får en bra dag.
Kram Bettan

9:34 fm, mars 15, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Tråkigt att läsa om din mormor, hoppas ni hinner fram i tid så ni får er tid med mormor.

Tänker på er! *kramar om*

Kram E

9:35 fm, mars 15, 2006  
Blogger Evelina sa...

Hej!
Ledsen att höra att din mormor är dålig. Det är alltid jobbigt, även om man vet att de haft ett långt och bra liv. Hoppas ni hinner träffa henne iallafall.
Och visst är det SVÅÅRT att använda vissa papper, det är knappt man kan andas när man ska till att klippa...
Stor kram // Evelina

9:35 fm, mars 15, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Hej, hej!

Skall strax till hab med Melker. Scrappar gärna ikväll i såfall. Det är nämligen kalas torsdag, fredag, lördag och söndag i vår familj.

Har fått dela upp kalasandet pga att de gamle i släkten inte vill utsätta sig för eventuell vattenkoppssmitta. Vi kan väl höras när du kommer hem.

Kanske kan vi börja inne hos mig för Linus och Emilia skall nog till simhallen.

Kramis Malin

10:36 fm, mars 15, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Trist med din mormor, som du säger är det sorglit trots att de är gamla.
Det är bara att klippa på jag har släppt alla spärrar när det gäller papper, väntar med spänning på resultatet!
Kramiz Zara

11:16 fm, mars 15, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vad tråkigt med din mormor, känns ju alltid ledsamt även om dom är gamla.

Jag håller helt med ang papprena. Dom är fantastiska.

Ha det gott.

Kram Eva-Lena

7:17 fm, mars 16, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida