onsdag, mars 22, 2006

Inte mycket att skriva om:)

16:41
Redigerade fotot på Filip och min mormor och här är det.



















13:57
Jag vill gå hem NU!!!!!! Jag sitter här och har varken ork eller lust att jobba. Kallt är det här oxå och jag sitter och fryser.
Nu ska jag inte klaga mer, jag vara bara tvungen att "skrika" av mig.
Hoppas jag och Molle kan scrappa lite ikväll, det hade varit kul:) Nåt att se framemot.

09:14
Gårdagen var lugn. Hämtade barnen på dagis vid kvart i fyra, gick hem med dem och pysslade lite med tvätt och annat nödvändigt ont...
Gick sen upp en stund till barnens rum så att de fick leka, jag passade givetvis på att pyssla med min layout som jag verkligen hoppas blir klar snart.
Sen åkte vi och hämtade Martin vid tåget. Filip älskar ju tåg så där blev vi kvar ett tag iom att det kom andra tåg både innan och efter att Martins tåg kommit.
Filip kommer nog att ha en stor modelljärnväg om ett par år om det fortsätter såhär;) Men då får vi flytta till större för det har vi inte plats med så som vi bor nu:)
När vi hämtat Martin köpte vi en familjepizza, Kebabpizza. MUMS!!!
Jag har ju nästan gått ner mina 10 kg nu så nu kan jag unna mig lite mer ibland.
Efter det badade barnen och sen var det läggdags för dem.
Jag tittade på Gilmore Girls och sen stupade jag i säng vid nio...

5 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Du, det låter helt klart väldigt lockande med kebabpizza... Men jag ska försöka förtränga det. Hoppas du är pigg å glad idag efter ditt tidiga sänggående. (Iallafall tidigt enligt mig som typ aldrig kommer i säng hur trött jag än är. KASST! En punkt till som jag måste förbättra mig på...)
Ha det gott idag!
Kram, Evelina

11:11 fm, mars 22, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej Therese.
Åh, gissa om jag tänker detsamma, jag saknar verkligen våra långa pratstunder.
Så söta de är på kortet. Just ja, häromdagen var vi ute och åt och där satt en mamma och hennes son och han var så lik Filip så jag tänkte det kanske var din syster men det såg jag ju att det inte var, och Filip är ju Martin upp i dagen så det stämde ju inte på en enda fläck, bara mina tankar som for iväg lite där;)
Må så gott och var rädd om dig.
Kram,
Annette

8:00 em, mars 22, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vilket underbart foto!
Hoppas barnen kryar på sig!
Kram!

8:49 fm, mars 23, 2006  
Blogger Anna sa...

Åh, vilket underbart foto :)
Kramar Anna

9:22 fm, mars 23, 2006  
Blogger Bettan sa...

Villket fint foto! Bra att du unnar dig det du tycker om.Du har ju blivit så smal.
He det gott. Kram Bettan

9:51 em, mars 23, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida