lördag, mars 25, 2006

Äntligen lördag!

09:21
Me like lördagar:)
Nu på morgonen har jag redan hunnit med att städa i hallen. Hade kläder och skor som inte vi använder hängandes där och det såg ut som ett bombnedslag, detta är nu fixat. Sen har jag dammat och damsugit undervåningen, flyttat barnens lekhörna i vardagsrummet, vikit tvätt, satt på en ny laddning tvätt i tvättmaskin samt satt på en diskmaskin som nu är klar att plockas ut.
Allt detta medans Martin sover sött, det är hans sovmorgon idag. Imorgon är det min tur:)
Vi har inga direkta paner för lördagen. Jag skulle gärna ta mig till Scrapbutiken för att kolla in de underbara nya papper de har fått där.
Sen vill jag gärna blir klar med de 2 layouter som jag håller på med.
Önskar er alla en härlig lördag!!
PS: Idag såg jag snödroppar på vår baksida, YEAH!!!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jisses vad aktiv du har varit. Jag skulle också kunna tänka mig att ta en tripp till scrapbutiken. De nya pappren såg ju superläckra ut.
Kram
Bammie

9:43 fm, mars 25, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Ha en bra lördag.

Kram Eva-Lena

11:13 fm, mars 25, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Hej vännen

Tack för ditt besök igår, synd att jag prickade in mitt ärende precis när du och familjen kom :(

Jag har utmanat dig på min blog :)

Ha en bra söndag!
*Kramiz*

8:50 fm, mars 26, 2006  
Blogger Evelina sa...

Värst vad du varit aktiv! Tänk vad man kan hinna med på en kort stund om man bara får upp farten.
Har antagit utmaningen.
Kram

7:54 em, mars 26, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida