tisdag, mars 28, 2006

Skissutmaning

11:27
Påbörjade Ullis skissutmaning igår. Jag riktigt längtar tills jag kommer hem så att jag får fortsätta med den! Ni hittar utmaningen på Scrapbutiken forum.

I morse tog jag mig lite sovmorgon. Alla sov så skönt när jag skulle upp vid kvart i sex så jag stängde av klockan och sov till tjugo över sex då Oskar vaknade.
Jag har en massa plustimmar på mitt flex så jag tyckte jag var värd lite sovmorgon;)
Känner verkligen av tidsomställningen fastän det bara är en timma. Jag är sååå trött...

Tillbaka till jobbet;)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har inte orkat läsa alla bloggar nu när vi varit dåliga, men nu är jag på banan igen.
Måste säga att du överträffat dig själv på de senaste sidorna. De är fantastiska speciellt den med din mormor, helt fantastisk det bästa du gjort hittills!
Kram

9:58 fm, mars 29, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Jag är också tröööött hela tiden känns det som. MEN, jag har lyckats lägga till dig i min länklista!! *stolt* Tänk att jag vågade börja mecka med det tillslut, och det var ju inte SÅ svårt när det väl kom till kritan...bara man hittade rätt i koden...
Ha det gott i regnet! KRAM!

11:01 fm, mars 29, 2006  
Blogger Bettan sa...

Hej vännen!

Hoppas att du fått scrappat, skissen är så fin tänkte också ge mig på den när jag nu får tid. Du är välkommen hit på fika med nybakta kanelbullar.
Ha det gott. Kram Bettan

4:21 em, mars 30, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida