måndag, mars 27, 2006

Måndag, regn & Lifetime Moments

20:17
Två layouter som blev klara idag:)





















11:53
Yikes;) Lade precis ytterligare en beställning hos Lifetime Moments.
Beställde papper från Daisy D's kollektion "Lullabuy" samt lite pennor. Detta läggs nu i den låda de har där åt mig, den som ska till New York och Martins hotell i maj.
Kommer helt säkert beställa ytterligare saker innan han åker, men jag försöker tänka lite på min stackars plånbok *ler*.

07:48
Men jag är nog hyfsat glad för att det regnar ändå. För då kanske snön regnar bort och det hade varit underbart!!!

Helgen var lugn. Kom iväg en sväng till Scrapbutiken i lördags där jag inhandlade några av de nya underbara papperna från Crate Paper.
Sen åkte vi och handlade blommor till vardagsrummet. Jag har tyvärr inte så gröna fingrar så vi behöver köpa nya blommor två, tre gånger om året *skäms*. Hur svårt är det att vattna egentligen!!??
Igår var vi en sväng hos svärmor och svärfar. Vi fick våfflor:)
Annars gjorde vi inte så mycket vettigt igår. Det var ju min sovmorgon så jag sov till 11:30. Fast egentligen var den ju bara 10:30;)

Idag känns det i kroppen att man förlorade en timma igår. Är ganska så trött.

Nepp nu får man la ta tag i jobbet...

5 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Ja, tänk att man kan vara så glad över regn. Det är inte varje dag precis!
Ha en riktigt bra vecka!
Kram.

9:41 fm, mars 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Härligt med massor av nya papper och din beställlning i USA!
Må bäst!!!
Kramiz

7:17 em, mars 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Jätte fina sidor du gjort :)

Nu regnar våren fram skal bli så skönt när snön försvinner :)

Kram Eva-Lena

10:36 em, mars 27, 2006  
Blogger Evelina sa...

Du har verkligen gjort två UUUNDERBART FINA layouter!! Så välkomponerade och underbara i färgerna... Go girl!! Du är verkligen duktig!
*kramis*

10:15 fm, mars 28, 2006  
Blogger Anna sa...

Åh vilka underbara Layouter. Själv hinner jag nästan aldrig scrappa nåt men sugen blir man ju när man ser hur fint alla andra gör.

12:10 em, mars 30, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida