torsdag, juni 29, 2006

Sol, sol, sol *ler*

Äntligen har solen kommit! Underbart! Man blir så mycket gladare av vackert väder.
Har nu bestämt mig för att jag vill köpa en ny kamera ändå. Är väldigt inställd på Canons EOS 350D. Vet bara inte hur jag ska ha råd med en... Önskar att det bara kunde ramla ner lite pengar i min hand, bara sådär...
Men jag får nog gå och längta ett bra tag till tror jag *gråter*.

Idag kanske jag och Malin ska scrappa lite, hoppas det, för jag är såå scrapsugen.
Har fått scrappat klart två layouter de senaste veckorna. Måste få upp dem här.
En av dem är dock med i en tävling och jag vet inte om jag får ladda upp den här innan tävlingen är över. Men den finns att beskåda på Scrappaddicted, under QK tävling, om ni är nyfikna;) Det är den med Pippi Långstrump.
Sen har jag gjort klart en sommarlo med Oskar. Funderar på att ha med den i Scrapbutikens tävling:)
Undrar vad jag ska börja på för lo idag....hmm, tål att tänkas på.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jättehärlig pippi-LO. Lycka till i tävlingen! Tack för att du kikade in i min blogg, och visst får du länka till den om du vill! Ha en bra dag och hoppas scrappandet blir skoj. :-) *kram*

12:36 em, juni 29, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Självklart skall vi scrappa idag. Skall bli så kul!!!

6:31 em, juni 29, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Ja visst är det härligt med sol!
Ska kila iväg och kika på din LO!
Kram

9:59 em, juni 29, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Fin pippiLo du gjort. Hoppas du vinner.
Ha en bra helg.
Kram Eva-Lena

7:30 fm, juni 30, 2006  
Blogger Evelina sa...

Jag förstår dig precis... suktar också efter den där kameran. Jag vill, jag vill, jag vill...

Kram

11:25 em, juli 01, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida