måndag, juni 26, 2006

Bara att gilla läget

Får inse att jag inte har lika mycket tid att skriva här i bloggen nu när det är sommar.
Får tänka till lite för att komma ihåg vad som har hänt sen sist;)

I onsdags var jag och min syster i Scrapbutiken och köpte fiiiina papper. Dessa scrappade jag sedan med på torsdagen när jag och Malin träffades för att scrappa lite.

I fredags var det midsommar. Den firade vi nere i Åsa tillsammans med Martins syster med familj plus 5 andra familjer.
Vi dansade runt midsommarstången nere vid Skytteviken.
Trodde det skulle bli en ganska regnig midsommar, men lagom till tre tiden sprack det upp och sen var det strålande sol resten av dagen. Härligt!

I lördags kom mamma och pappa på fika. Vi var ute en stund i lekparken med barnen. Vädret var bra:) På eftermiddagen var det match, men som ni alla vet vid det här laget så gick ju den matchen inte så bra:(

Igår var det en fullspäckad dag. Vi var på barnkalas nere i Åsa hos Kelvin som fyllde 4 år.
Det var jättetrevligt och barnen hade det jättekul. Mamman (alltså jag *ler*) kunde slappa en hel del;)
Efteråt när vi kom hem så kände vi inte för att laga mat hemma utan jag ringde till mamma och pappa och frågade om vi fick komma dit. Det fick vi så länge vi köpte med oss mat för de hade inget hemma. De hade inte tänkt att äta middag igår, de hade ätit en härlig lunch på Nordgården.
Vi köpte med oss kött och sallad sen så grillade vi och åt färskpotatis som mamma hade hemma. Till efterätt blev det jordgubbar och glass:)
När vi åkte hem på kvällen var barnen så trötta så det tog inte lång tid för dem att somna när vi väl var hemma igen.

Nu är det dags att jobba lite igen. Har två veckor kvar, sen är det semester i 5 veckor *glad*

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du verkar ha haft en fullspäckad ledighet.
Ha det gott.
Kram Eva-Lena

8:29 fm, juni 26, 2006  
Blogger Bettan sa...

Ja så brukar det bli, när det är helg så har man fullspäckat på programet.
Visst var det trevligt i går och det gick ju väldigt smidigt trots 16 barn.
Ha en bra dag.
KRAM

11:21 fm, juni 26, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Härliga dagar men späckade!
Kram

8:49 em, juni 26, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vilka härliga dagar ni verkar ha haft!! Här går det sakta men säkert mot det bättre tror jag, men det kliar och svider innanför gipset. Isch!! ;-)

Krameli kram!!

8:52 em, juni 26, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Låter som en strålande men intensiv helg. Känner igen mig.
Nu har våra grejer kommit!
Du får dem imorgon!

Kramisar grannen

11:00 em, juni 26, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida