söndag, juni 04, 2006

Härligt väder!!!

09:44
Idag ser det ut att bli underbart väder, härligt:)
Får se vad vi hittar på, tror nog att det blir lite rensning i rabatterna. Martin ska nog ut och springa en sväng, får se om jag och Oskar tar en promenad då. Det hade varit skönt.

Igår var vi inne en sväng i Göteborg. Martin fick köpt ett par träningsbyxor, det behövde han, han har nämligen sprungit i sina mysbyxor och det är ju inte så kul i längden...

På kvällen var vi bjudna hem till ett par kompisar på grillning. De ringde på förmiddagen och undrade om vi hade lust att grilla hos dem. Självklart hade vi det:)
Vi hade jättetrevligt och kom hem vid tolv på natten.
Lika trevligt var det inte för Martin som skulle upp i morse, för Oskar vaknade vid tjugo över fem:( Men så fort jag kom upp så gick han och lade sig igen;)

Filip har det underbart i Östersund, han har inte tid att prata med mig när jag ringer och det är ett gott tecken för då vet jag att han har jättekul däruppe:)
Men saknar honom det gör jag.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja visst är det härligt väder!
det lät som en toppendag för er igår.
Kram

11:00 fm, juni 04, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej tjejen. Hoppas att allt e bra med dig. Kramar från Martina

3:25 em, juni 05, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida