onsdag, maj 24, 2006

X-Men 3, The last stand...

06:57
... ska jag och Martin gå och se ikväll:) Ni tror väl inte jag är klok som vill se en sådan film, men jag måste bara säga: De första två är riktigt bra. Jag trodde aldrig jag skulle tycka om dem.
För ett bra tag sedan så gick en av dessa filmerna på tv. Martin skulle titta och jag gjorde mig redo för att gå upp och läsa. Men på nåt sätt så fastnade jag framför filmen och upptäckte att den var bra. Sen var vi tvungna (hur sjutton stavas det??!!) att hyra den andra filmen. Den var också bra. Så nu när jag såg att trean skulle ha premiär idag så bokade jag biljetter till mig och Martin och sen ringde jag mamma och bokade henne och pappa som barnvakter *ler*.
Det ska bli så kul att gå på bio, det var jättelänge sen vi var på bio senast.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mysigt att gå på bio, tvåan gick ju igår men den krockade ju med ditt älskade GA (som jag sov mig igenom).
Kram

8:32 fm, maj 24, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Det är väl alltid trevligt att gå på bio med sin käresta. Om det inte är något alldeles för läbbigt förstås...Man gör det alldeles för sällan bara. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll.

Vi ses snart!
Kram

9:05 fm, maj 24, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej vännen.
Bara jag som tittar in, hoppas filmen var bra, alltid mysigt att komma iväg en stund på bio eller nåt.
Må så gott.
Kram,
Annette

10:26 em, maj 24, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker också om dom filmerna. Hoppas ni hade trevligt.
Kram Eva-lena

12:02 em, maj 25, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida