söndag, maj 14, 2006

Idag kommer han hem!!!

07:01
Snart landar Martin på svensk mark. Han landar på Arlanda vid 07:20 och kommer till Landvetter vid 10.30. Jag längtar efter honom såååååå mycket.

Meningen var att barnen skulle sovit borta natten till idag. Filip hos farmor & farfar och Oskar hos mormor & morfar. Filip har sovit borta, han älskar det, men Oskar fick jag åka och hämta igen. Han är inne i en väldigt mammig och pappig period och när jag hade åkt igår så var han så olycklig, så olycklig. Han blev inte glad igen förren jag kom tillbaka. Mamma tyckte så synd om honom så tillslut ringde hon mig. Det har nog varit lite mycket för honom iom att Martin har varit borta och att sen bli lämnad av mamma blev nog droppen. Stackars liten.
Så imorse vaknade Oskar vid halv sex, i alla fall en liten förbättring från klockan fem. Fast å andra sidan somnade han inte förren vid halv nio...

Jag hyrde "Huset vid Tara Road" igår. Den var jättebra:) Rekommenderas.

Idag ska jag ha Tupperware Party här hos mig. Bra timing med tanke på att Martin kommer hem idag *NOT*, men jag tänkte inte alls på det när jag bestämde datum och jag hade redan ändrat två gånger innan så nu kunde jag inte med att ändra igen. Men det ska bli kul ändå, kul att i alla fall träffa de av mina vänner som kunde komma idag.

Nu ska jag snart städa nedervåningen. Fick gjort övervåningen igår:)

5 kommentarer:

Blogger Bettan sa...

Så skönt att du får hem din man idag och ditt paket.
Synd att jag inte kunde komma idag. Får komma nästa gång men då får du inte ha det på Scrapbutikens öppentider.
Önskar dig en underbar Söndag.
KRAM

10:14 fm, maj 14, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Hoppas du kan krama om honom mellan burkvisningarna ;)

Ha en toppendag och en toppennatt ;P

Kram E

3:13 em, maj 14, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hääärligt!! Hoppas ni haft en riktigt skön återföreningsdag!
Kram

11:28 em, maj 14, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vad härligt att han är hemma igen. Hoppas att partyt blev lyckat och att du kunnat frossa i alla fina scrapsaker!
Kram

8:26 fm, maj 15, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Det var bara jag som var anonym

8:27 fm, maj 15, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida