torsdag, april 27, 2006

Vattkoppor?

19:52
Visst är det vattkoppor Filip har, det dyker upp nya hela tiden. Får se hur han ser ut imorgon när han vaknar.

Har äntligen fotograferat två layouter som jag gjorde för två veckor sedan.
Den ena har jag scrapliftat från en av Eléonores underbara layouter. Det är den med Oskar som jag scrapliftat. Den andra har jag hittat på alldeles själv *ler*.




07:07
4 röda små prickar på ryggen samt lite feber, kan det vara vattkoppor på G hos Filip. Vi får se:)
Martin är den som är hemma med barnen idag. Jag behöver jobba, har ju inte varit här så mycket det senaste. Men imorgon är det jag som är hemma eftersom jag har föräldraledigt då.

Inte mycket mer att rapportera idag...Jo, just det, jag har varit vaken sedan tio i fem imorse pga en liten busunge vid namn Oskar.
*Gäsp*

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad skönt om det är vattkoppor så ni har det gjort...
See you soon!
Kram

8:46 fm, april 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Säkert är det vattkoppor...det går lite sakta i början, sen tar det fart!! Hoppas de håller sig ganska pigga. Mina pojkar var hyfsat glada och pigga trots alla prickar, har jag för mig iallafall. (Man glömmer ju så lätt allt som varit jobbigt ;-), självbevarelsedrift?! )
Ses snart! Kram

9:59 fm, april 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Huh, stackars barn, vattkoppor är inte kul.
Dina lyaouter var typiskt superfin! Scrapliften var väldigt bra :)

9:35 em, april 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Härliga sidor du scrappat, speciellt cykelsidan den gillar jag massor!
Skönt att ni får vattkoppor och har det överstökat
Kramis

8:04 fm, april 28, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida