fredag, april 21, 2006

Lite bättre

12:38
Nu är min mormors begravning över. Mamma lade en ros från mig med en sista hälsning om att jag var ledsen att jag inte kunde vara där.

Idag mår jag lite bättre. Men igår eftermiddag trodde jag att jag skulle smälla av. Jag fick 39, 4 i feber och hade en frossa utan dess like. Låg med två täcken på mig och skakade som ett asplöv. Kroppen och huvudet höll på att värka sönder.
Denna feber har jag svettats ut under natten och i morse låg tempen på 37,3. Skönt. Jag är dock helt matt och snorig och hostig.
Stackars Oskar har fått feber igen. Han är verkligen totalt genomförkyld. Näsan ser inte rolig ut, alldeles röd och dan.

Filip har åkt till sin farmor och ska sova där i natt. Skönt för honom så att han får hitta på lite kul.

Nu får jag ta och vila lite...

Tack snälla för alla gulliga kommentarer

1 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Det var skönt att höra att du var lite bättre. Började nästan bli lite orolig för dig, du lät vääldigt sjuk. Usch, när man får feber är man verkligen dååålig! Tur det inte händer så ofta, iallafall inte mig.
Krya på dig gumman! Du måste ju vara frisk till maran... ;-)
Kram

12:00 fm, april 22, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida