torsdag, april 20, 2006

Så ledsen.....

14:52
Jag har fått förkylningsinfluensan och är sååå dålig. Vi kom aldrig iväg till Stockholm och jag är jätteledsen över det.
Blev dålig natten till igår och hoppades att det skulle gå över snabbt. Försökte verkligen ta mig upp idag, vi packade tom men gud vad dålig jag blev. Är först nu som jag kommit upp ur sängen idag. Knaprar Panodil och Ipren så ofta som man får för att över huvudtaget leva. Har ca 38 i feber och det är mycket för mig...

Hoppas att min mormor förstår varför jag inte kan komma på hennes begravning. Jag mår så dåligt över att jag inte kan närvara.

"Mormor, jag är så ledsen över att jag inte kan komma. Sov så gott. Jag älskar dig."

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Krya på dej!
Mormor förstår säkert.

4:24 em, april 20, 2006  
Blogger Evelina sa...

Stackars dej! Vad trist och tråkigt det låter. Förstår om du är ledsen. Hoppas du kryar på dig snart iallafall.
*Kramar om*

5:17 em, april 20, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Stackars gumman hoppas du blir bättre snart. Tråkigt att du inte kunde gå på begravningen, men man kan ju aldrig hjälpa att man blir sjuk.
Krya på dig
Kram Eva-Lena

5:40 em, april 20, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Trist att ni inte kunde komma iväg.
Begravningen är ju dock inte för din mormors skull utan för de efterlevnandes skull och alla vet ju att du är sjuk så det är trist för dig att du inte fick vara med men sådant är livet.
Krya på dig!
Kramiz

11:10 fm, april 21, 2006  
Blogger Bettan sa...

Fy vad trist!
Förstår att du är ledsen över att du inte kunde vara med på begravningen.Men din mormor ser dig säkert och då förstår hon.
Själv känner jag också att jag börjar att bli förkyld med ont i halsen och kroppen. Men jag måste ju vara bra tills nästa helg när vi har mara.
Hoppas att du snart blir frisk.
KRAM

11:25 fm, april 21, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida