tisdag, april 04, 2006

Fortfarande hemma

18:17
Har varit hemma med Oskar idag med. Filip var hos farmor och hälsade på.
Oskar blir hemma imorgon med, men då är det Martin som är hemma. Han ser fortfarande ut som en prickig korv och magen är inte helt 100 efter alla suppar som har stoppats upp i hans stackars rumpa...
Men Filip får gå på dagis imorgon.
Kom ut på en promenad och fick köpt lite broderigarn som jag ska ha när jag scrappar.

Här är en lo jag blev klar med idag. Har använt mig av papper från Crate Paper och de finns att köpa i Scrapbutiken.


5 kommentarer:

Blogger MOLLES BLOGG sa...

Vilken underbar LO. Åhh, vilka papper! Vill oxå ha!

Lika duktig som vanligt!!

Ha en god kväll!

Kramisar grannen

8:47 em, april 04, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Jättefin lo Therese, dessa papper är bara för fina :)

Kram E

8:58 em, april 04, 2006  
Blogger Evelina sa...

Snygga papper, snygg LO gjord av en snygg tjej. Kan det bli bättre ;-) Jätteläckert. Jag har också några såna där papper och LÄNGTAR efter att få scrappa lite med dom.
Kram

10:32 em, april 04, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Härlig LO du gjort, fotona är ju såååå söta.
Hoppas att lilleman är bättre idag!
Kram

9:19 fm, april 05, 2006  
Blogger Anna sa...

Åh vilken underbar LO. Jag har också beställt de papperna och nu längtar jag bara mer :)
Jag är lite dålig på att skriva här när jag tittar in men ville ändå säga att det är så roligt att du skriver blog igen. Man hänger med även fast vi inte hörs så ofta längre :) Sen inspirerar du så mycket med alla fina layouter :) Det är nästan så man måste fram med allt varje gång man tittat in ;)

Ha det gott!
Kramar Anna

5:31 em, april 05, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida