måndag, april 03, 2006

VAB

08:19
Hemma med barnen. Oskar har fortfarande lite feber.
Han har haft närmare 40 nästan hela helgen. Igår kväll hade han 38 så nu har det nog vänt.
Tror det beror på mpr sprutan han fick för två veckor sedan.
Hmmm, fast nu när jag bytte blöja såg jag att han har små utslag lite överallt, kan det vara tre dagars febern kanske...Utslagen ska visst komma när febern börjar ge med sig.

Vill tacka alla för gulliga kommentarer om mitt nya foto *rodnar*.
Det är min lille son Filip som har tagit det:)
Vill även tacka för alla kommentarer om min layout "Nakenfis", det värmer.

Har tyvärr inte så mycket att skriva idag...
Önskar er alla en fin måndag.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh vad tråkigt att Oskar är sjuk. Hoppas han kryar på sig snart.

Ha en bra dag.

Kram Eva-Lena

8:44 fm, april 03, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Kanske har du en blivande fotograf i familjen och vad hade väl inte passat bättre än det. Sonen fotar mamma scrappar.
Kram
bammi

10:16 fm, april 03, 2006  
Anonymous Anonym sa...

WOW! Vilka fina layouter jag hittar här i din blogg. Nakenfis är för härlig. Fotot på "liten och gammal" längre ner är så himla jättefint! Vilka blickar de ger varandra, var rädd om det fotot - så värdefullt.

10:40 fm, april 03, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Åh är du hemma nu igen, fy vad trist med hög feber och allt, hoppas att han kryar på sig. Jag är på jobbet igen efter en och en halv vecka hemma.
Ha det bra!
Kram

12:56 em, april 03, 2006  
Blogger Evelina sa...

Hoppas lillkillen kryat på sig idag och att ni haft det bra hemma.
Här är det regnigt och plaskigt - men VÅRIGT!! :-)
Kram.

1:32 em, april 03, 2006  
Blogger Bettan sa...

Filip kanske blir proffsfotograf han har ju talang för detta.Hoppas att Oskar är bättre idag och att ni kan gå ut en stund. Sen hoppas jag att du får en stund för dig själv också så att du kan scrappa lite.
Ha det gott. Kram Bettan

9:40 fm, april 04, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida