torsdag, april 13, 2006

Scrappa

Ikväll ska jag och grannen, Molle, scrappa. Det ska blir sååå kul! Jag påbörjade en lo igår kväll. Trodde inte inspirationen skulle infinna sig men det gjorde den :)
Igår var jag och Molle och handlade lite papper i Scrapbutiken . Tack snälla Bettan för att vi fick komma på en onsdag.

Filip verkar, peppar, peppar, vara lite bättre idag. Febern är kvar men värken i kroppen verkar ha försvunnit. Han har dock börjat snora så det är nog en präktig förkylning på gång.
Natten har varit sådär. Filip har sovit ganska dåligt, det har kliat i halsen på honom så han har vaknat stup i kvarten och velat ha dricka. Jag och Martin "delade" på natten så det gick hyfsat bra ändå. Men man kan ju inte säga att man är pigg idag direkt...
Tur att man får sova lite middag när Oskar och Filip sover. Filip brukar inte sova på dagen men idag behöver han nog det.

6 kommentarer:

Blogger MOLLES BLOGG sa...

Hoppas att du får sova lite på dagen så att du är pigg ikväll då det är scrappingtime!!! Längtar redan!
Kul med nya papper!

Kramiasr grannen

10:47 fm, april 13, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Skönt att Filip är på bättringsväg och kul att scrappa ikväll ser fram emot resultatet.
Kram

10:48 fm, april 13, 2006  
Blogger Evelina sa...

Det låter SÅÅ trevligt med scrapkväll OCH nya papper! Fick lite pengar när jag fyllde år och bara längtar att få slösa ut dem på scrapgrejer ;-). Hoppas du blir riktigt inspirerad ikväll!
KRAMIS!!

8:10 em, april 13, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Ps: Färgen heter S4010-Y30R. Det är Lady från Jotun, men det färgnumret går väl att få i vilket fabrikat som helst tror jag.
Kram!

10:33 em, april 13, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vilken lyx att ha en scrappande granne!! O.o
Hoppas lillman blir battre snart :)
Kram

10:42 em, april 13, 2006  
Blogger Lilo sa...

Hoppas Filip mår bättre nu och att du hade kul på din scrapkväll! Jag var hos Moma och scrappade igår kväll, så kul med någon att dela sin besatthet med. ;)

11:52 em, april 13, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida