tisdag, april 11, 2006

Utmanad

08:32
Igår när jag hade hämtat barnen på dagis gick vi direkt ut till baksidan och lekte i den underbara solen. Pojkarna "klippte" gräsmattan.
Det var underbart ute!

Jag har blivit utmanad av Zara

1. Så mycket är klockan just nu: 08:35
2. Året jag föddes: 1974
3. Mitt lyckonummer: 3
4. Numret på bostaden jag bor i just nu: 3H
5. Min längd (i cm): 153
6. Min skostorlek: 36
7. Så många ostskivor lägger jag på mackan: 0 (gillar inte ost)
8. Så många fulla album med scrappade sidor har jag: 3 halvfulla, så alltså inget...
9. Antal par skor jag äger: 5
10. Telefonnumret till min favoritrestaurang (riktnumret behövs ej):
11. Såhär många av mina naglar är målade just nu: 0
12. I genomsnitt klipper jag håret såhär många gånger per år: 1-2 gånger
13. Postnumret till min favoritort: 434 46 (Kungsbacka:))
14. Så många sekunder kan jag hålla andan: 29
15. Så många minuter kan jag stå på ett ben: Vet inte, är på jobbet nu, får testa hemma ;)
16. Så många kullerbyttor på rad kan jag göra: Nog en 3 stycken i alla fall
17. Antal TV-apparater som finns i mitt hem: 2
18. Antal gånger jag legat på sjukhus över natten: 3 gånger: 2 gånger när barnen föddes, samt i höstas när Oskar var dålig.
19. Hur många bilar jag ägt: 2
20. Antal partners jag haft: 1
21. Hur många TV-program jag ser i veckan: 2 (som jag följer)
22. Antal timmar i veckan jag spenderar vid datorn: 30 (jobbet) + ca 4 hemma
23. Antal timmar i veckan jag spenderar på att pyssla: 3-4
24. Antal swappar är jag med i just nu: 0
25. Så många olika länder har jag besökt: 13
26. Så många minuter tillbringar jag framför spegeln varje morgon: 2-3
27. Antal gånger jag går på krogen per år: 0 (de senaste åren ialla fall)
28. Så många syskon har jag: 2
29. De tre siffrorna i min bils registreringsnummer: 101 (tror jag...)
30. Så mycket kostade mitt senaste inköp: 125 kr
31. Så många kuddar har jag i sängen: 1
32. ISBN-nummer på min favoritbok: Vet inte, jag har så många olika favoritböcker
33. Antal olika mobiltelefoner jag ägt: 3
34. De fem första decimalerna i Pi är: 31415
35. Antal träffar jag får när jag skriver in mitt namn i Googles sökruta: 1 840 000 (kan det verkligen stämma, låter som alldeles för mycket???)
36. Den här tiden står min väckarklockas alarm på just nu: 05:45

Jag utmanar Molle & Eléonore

3 kommentarer:

Blogger Bettan sa...

Det är nog den klassiska "Vårtröttheten" som drabbat dig. Villken tur att det är påskveckan nu med många dagar ledigt.

He det gott. Kram

12:17 em, april 11, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Sjukstugan calling! Antar din utmaning men har problem att komma in på bloggen, no connection med servern.
Melker kliar och kliar och är inte på vidare humör.

Kan du hjälpa mig att lägga in lite fler LO´s om jag skickar dem till dig??

Ha en god kväll!

Kramisar grannen

4:55 em, april 11, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Ta vara på din leighet och njut av den!!!

Jag antog utmaningen ;)

Kramiz

6:17 em, april 11, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida