lördag, april 08, 2006

Redan lördag!

06:30
Redan lördag och jag är som vanligt uppe med tuppen eftersom det är Martins sovmorgon idag:)

Vart tar veckorna vägen? Skrev här sist i tisdags...
Jag jobbade på onsdagen och då fick Martin vara hemma med Oskar. I torsdags gick båda barnen på dagis och igår var jag fl ledig. Då kom en kompis och hennes barn och hälsade på, på förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag hem till mamma med barnen, min syster och hennes pojk var också där.

I torsdags kväll scrappade jag med grannen, Molle, det var jätteroligt. Började på en lo som jag givetvis inte är klar med ännu;)

Idag ska vi hem till våra kompisar på middag. Det ska bli väldigt trevligt. Barnen ska med och sen får de somna där så att vi vuxna kan umgås ett tag på egen hand:) Jag har förberett en överraskning till våra vänner, jag hoppas de blir nöjda med den.

Nu är det dags för frukost och sen är det Dora-utforskaren, Postis Per och Elias som gäller på tv:n;)

2 kommentarer:

Blogger Bettan sa...

Ha en trevlig Lördag!!
Skall bli kul att se din Lo, undrar just om du använt dig av dom nya Basic Grey papprena?
Kram!! Bettan

2:16 em, april 08, 2006  
Blogger Evelina sa...

Jaa du, tiden verkligen ruusar iväg! Lille Noah var verkligen inte sjuk länge, några timmar bara, så jag vet inte vad det var för en konstig bacelusk han fått i sig. Så nu är hela huset fullt med påsklovsgästande kusiner.
Jättekul!!!

Men inte hinnner jag scrappa inte...nu när scraprummet nästan är helt klart. Längtar efter det sååå, men jag får väl påskpyssla med alla (6) barn istället och stilla pappershungern lite ;-)

Hoppas ni haft en skön och avslappnad helg och att du fick en go sovmorgon idag! (söndag)
KRAMISAR!

7:48 fm, april 09, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida