måndag, april 10, 2006

På vattkoppor jakt ;)

07:32
Då var det måndag igen, men denna vecka jobbar jag bara idag och imorgon sen är jag ledig fram tills nästa tisdag!! Härligt!!!

I lördags var vi hos våra kompisar och åt middag, vi hade jättetrevligt! Åkte hem vid 12 mitt i natten och det är inte likt oss numer *fniss*.
Jag hade scrappat en lo med deras två pojkar på och ramat in, de blev jätteglada över den.

Igår fick jag klart min lo jag påbörjade i torsdags. Ska försöka ta kort på den ikväll och lägga in här.
Igår var vi även hos grannen, Molle, för hennes son har äntligen *ler* fått vattkoppor. Så jag och Filip var där ganska mycket igår och vi såg till att de kramades och pussades extra mycket :):)
Det hade varit skönt att få vattkoppor avklarat innan sommaren.
Vi ska ju åka till Astrid Lindgrens värld i juni och då vill vi inte ha det!

Nu får jag jobba lite ska, som sagt, bara vara här två dar denna vecka:)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilken härlig dag, vill se dina LO´s så klart...
Hoppas ni får vattkoppor då, vi har inte heller haft det, men det lockar inte just nu att vara hemma i flera veckor...
Ha två bra dagar på jobbet
Kram

8:07 fm, april 10, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Hej, hej grannen!

Ja, nu har pojksttackaren ca 200 koppor så Filip bör ju blivit smittad! Vi kan ju ses senare idag.Är oxå nyfiken på dina nya LO`s.Skall försöka att scrappa lite idag under dagen!

Ha det gött!

Vi hörs!

8:22 fm, april 10, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Jag har utmanat dig!
Kram

1:04 em, april 10, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida