måndag, april 17, 2006

Trööööööötttttt

12:13
Filip piggade aldrig på sig igår och Martin tog honom till närakuten. Det visade sig att han hade öroninflammation. Han som alltid brukar säga när han har ont i öronen. Öroninflammation brukar tydligen göra en matt.
Men Kåvepenin ville han inte ta, han fick kväljningar, så nu har jag hämtat ut en annan medicin, hoppas han tar det, för han är fortfarande helt matt och vill helst bara sova.

Nu har även Oskar blivit dålig, han hade 39,7 nu när jag tog febern. Vi får se vart det bärhän. Han äter ju iofs så det är bra.

Jag är pga allt detta tröttare än tröttast. Tror den mesta av tröttheten beror på oro för barnen.

Det blev inte ett så upplyftande inlägg idag, hoppas ni har överseende med detta.

*Kram på er*

3 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Stackars, stackars er...både barn och föräldrar. det är inte roligt när barnen är sjuka. Särskilt inte när de aldrig tycks bli friska. Hoppas nu det går bättre med den nya medicinen och att det inte blir lika långdraget med Oskar också.
Många "ny ork"-kramar till dig!
//Evelina

3:57 em, april 17, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Stackars liten, jag ber alltid om något starkare än kåvepenin när killarna har öroninflammation.
Hoppas att det snabbt går över.
Kram på er!

7:49 em, april 17, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Stackars barn, hoppas dom blir bra snart. Min lillekille ligger här ochhar 39 i feber och är jätte matt. Själv är jag jätte förkyld. Hoppas att vi får lite sol och värme snart så alla blir friska och pigga.
Ha det så bra.
Kram Eva-Lena

11:03 fm, april 18, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida