tisdag, april 18, 2006

Filip piggare, Oskar sjukare...

16:25
Nu har penecillinet börjat verka och Filip är nästan sig själv igen. Han vill tom äta själv utan att man ska försöka lirka i honom lite. Han äter inte mycket men jag är glad att han vill äta.
Oskar har däremot åkt på världens praktförkylning med hög feber. Näsan rinner som ett såll hela tiden. Men han är ganska pigg ändå, skönt det. Tog honom faktiskt till öron, näsa, hals för att kolla så inte han också åkt på öroninflammation men det hade han inte. Skönt det med tanke på att han redan har vatten i öronen som ska läka ut av sig själv.
Men idag sade läkaren att om inte vattnet är borta i juni så blir det nog rör.

Jag själv har med börjat känna av en förkylning nu.
Vi får se hur många som åker på mormors begravning på torsdag. Antingen åker jag själv, förkyld eller inte, jag vill verkligen vara med och ta farväl av mormor. Eller så åker jag och Filip eller allihopa beroende på hur Oskar mår. Det är sååå trist att vi ska behöva bli sjuka när vi ska iväg.

Ikväll är det tv kväll, först Gilmore Girls och sen dubbelavsnitt av Grey's Anatomy. Mycket att se framemot :):)

4 kommentarer:

Blogger Evelina sa...

Tv kväll, tv kväll!!! Det blir inte mycket scrappat idag kan jag säga. Två favvoprogram på samma dag och dessutom ett dubbelavsnitt. Det är bara att hoppas att man inte somnar i soffan och missar nåt ;-) Hoppas dina små killar blir piggare snart, och du själv. Känner också hur det börjar skava i halsen, men jag STÅT EMOOOOT. Vill inte!!
Kramisar!

6:32 em, april 18, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Sitter nu och njuter av denna underbara tv-kväll!
Hoppas din förkylning stannar vid ett skrämskott!

Kramisar grannen

9:44 em, april 18, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas ni kryar på er så ni kan åka allihopa på torsdag!
Kramis

8:49 fm, april 19, 2006  
Blogger Bettan sa...

Hoppas att ni var så friska så att ni kom iväg till din mormors begravning idag.
Kram Bettan

12:32 em, april 20, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida