tisdag, april 25, 2006

Äntligen nästan helt frisk :)

16:33
Nu känner jag mig nästan helt bra igen, äntligen, det är bara förkylningen som sitter kvar, men det kan den ju göra länge om man har otur.
Imorgon ska jag jobba igen. Skönt att komma utanför väggarna lite.

Nu väntar vi på vattkoppor, får se om vi lyckades smitta ner barnen när vi var hos Molle när Melker var sjuk. Det borde komma nångång denna vecka. Men skulle det komma imorgon så är det Martin som får vara hemma. Han har ju fått jobba två dagar nu;)

Längtar som en tok till maratonet hos Scrapbutiken i helgen. Det ska bli så kul att träffa alla samt att sitta ner och scrappa.

Hej så länge!

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad skönt att du känner dig bättre. Vad avis jag blir, jag vill också till scrapbutiken. Önskr det fanns mer tid ibland.

Kram Eva-lena

6:20 em, april 25, 2006  
Blogger Evelina sa...

JAAAA!! Snart lördag! Det ska bli så roligt! Skönt att du känner dig bättre och att ni allihop får vara friska iallafall några dagar. Det kan kanske kännas skönt som omväxling ;-)
See you saturday! Kram!

10:16 em, april 25, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Grattis på namnsdagen, Therese.
Hoppas du är pigg idag och framförallt till Scrapmaraton, inte för jag begriper nåt av det men det verkar ju kul.
Kram,
Annette

9:32 fm, april 26, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Härligt att du är frisk och kry så att du är på topp på lördag, ska bli kul att ses igen!
Kramis

10:15 fm, april 26, 2006  
Blogger Bettan sa...

Skall bli så kul att träffas er på Lördag igen. Tur att du känner dig bra igen. Ha en bra dag.
KRAM

10:25 fm, april 26, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida