onsdag, april 26, 2006

Ännu en dag

14:01
Ännu en dag närmare :) Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag sitter och scrappar. Jag känner mig lite som ett barn på julafton, så mycket längtar jag till lördag.

Idag kunde jag inte hålla fingrarna i styr igen...Det slank ner ett brunt Chatterbox album i lådan som ska skippas till New York snart. Jag har ju två ljusblå Chatterbox album till barnen och jag bara älskar dem!!!
Nästa sak jag vill ha är alfabet till min QK, men det får vänta till sommaren. Då vill jag ha Studio och Abagail.

Nej, får väl jobba en timma till innan jag ska åka och hämta mina sötnosar på dagis.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Snart, snart, snart....det ska bli så spännande att träffa er!! Längtar!! och nu sitter jag här och ska börja beställa mitt scrappaket som svägerskorna ska ta med hem från USA. De åker imorgon. Vad ska man välja? vill ju ha typ ALLT!! Men det blir ett kärt besvär att välja tror jag!
KRAMISAR!

9:13 em, april 26, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida