tisdag, maj 09, 2006

Trött som bara den

06:28
Trött, trött, trött är jag idag. Så min nya avatar på Scrapbutiken passar bra;) I alla fall idag.
Barnen vaknade tjugo i fem i morse, vad håller de på med??? Och inte ville de somna om heller. Vi försökte och försökte, men nejdå. Någon som har något tips?

Idag är jag hemma med Oskar på förmiddagen. Vid elva kommer snälla svärmor och passar honom så att jag kan åka iväg och jobba. Måste få gjort lite på jobbet.
Imorgon åker Martin till New York och är Oskars prick inte borta då eller om handen inte ser bra ut så får jag vara hemma då med....
Handen ser dock bättre ut idag. Den stora blåsan på handen har inte spruckit ännu och ju längre den sitter där desto bättre, då hinner det bildas nytt skinn under.
Så förhoppningsvis blir det dagis imorgon för honom också. Håll tummarna för mig.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

4.40 det är okristligt tidigt, om killarna vaknar tidigt, de vaknar dock aldrig så tidigt så lägger en av oss jämte någon av dem så brukar det gå... ibland går det inte alls. Hoppas det var en engångs företeelse.
Hoppas också att Oskar kan gå till dagis imorgon!
Kram

8:49 fm, maj 09, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Förstår att du är trött!! Har du försökt bunkra in rummet så inte en endaste liten ljusstrimma kan leta sig in?! ;-)
Jag håller tummarna att de ska sova i natt och att alla blåsor ska försvinna!
Kramisar

1:00 em, maj 09, 2006  
Blogger MOLLES BLOGG sa...

Tjenixen!

Hörde av Ylva att Oskar har streptokocker men att han inte fick penicillin. Strange!

Hoppas verkligen att pojkarna sover bättre inatt.Inget kul att gå upp 04.40.

Hoppas du får en bra dag imorgon, ni får gärna gå över och studsa om ni är hemma.

Längtar tills söndag...

Kramisar från grannen som nyss vårrusat

10:28 em, maj 09, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att alla blåsor försvinner snart.
Ha en bra dag.

Kram Eva-Lena

7:22 fm, maj 10, 2006  
Blogger Bettan sa...

Fy vad hemskt med barn som vaknar så tidigt!
Hoppas att blåsan snart försvinner, det kan ju inte vara lätt för honom heller att ha den där när han skall leka.
Måste erkänna att man blir lite avundsjuk på martin som får åka till New York.
Kram.

10:34 fm, maj 10, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida