fredag, maj 12, 2006

Äntligen fredag

07:25
Man vågar knappt skriva det, men nu är nog Oskar äntligen frisk.

I onsdags kväll somnade Oskar vid åtta och Filip vid halv tio. Men tror ni att de sov längre igår morse för det, nejdå, vid fem var de uppe...
Min snälla mamma kom och passade dem igår så jag kunde jobba lite. På eftermiddagen hade vi Amg möte (arbetsmiljömöte) med min sektion. När vi har det så brukar vi även hitta på något kul. Denna gången åkte vi och golfade. Det var jättekul att prova på och mitt lag vann:) Martin blev jätteglad när jag hörde att jag tyckte det var kul, han golfar nämligen när tid finns. Vi får se om det är nåt jag vill satsa på om några år när barnen är större.
När jag kom hem vid halv sex var barnen helt färdiga och de somnade vid sjutiden båda två. Deras mamma var också trött och somnade runt tio. Men som vanligt så vaknade de vid fem i morse med. Vad är det med dem? Jag har testat att mörklägga, lägga dem senare men inget funkar. Det är väl nån fas de går igenom får vi hoppas.

Pratade som sagt med Martin igår. Han tycker New York är en jättehäftig stad. Jo tack jag vet!!!! *Avundsjuk*. Fast jag är jätteglad för hans skull att han får vara där och se staden. Men helst hade jag upplevt den tillsammans med honom.
Han hade varit uppe i Empire State Building på onsdagskvällen när solen gick ner. Han sade att han hade tagit en hel del kort.
Igår var de ute med en båt och tittade på starten av Volvo Ocean Race. De hade de även åkt förbi Frihetsgudinnan. På kvällen skulle de till Aquavit. Får höra hur det var när han ringer idag. Klockan är ju mitt i natten där nu.
En underbar nyhet är i att min paket från Lifetime Moments har kommit till hans hotell och nu ligger i säkert förvar i hans rum *glad*

Nu ska jag halvsova i soffan medans barnen tittar på film.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Peppar, peppar, hoppas de håller sig friska nu!
Skönt att maken har det bra även om det är trist att du inte är med!
Kram

9:52 fm, maj 12, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Förstår att du är avis... men du får drömma om dina scrapgrejer så lättar det nog lite ;-). Skönt att barnen är friska nu. Ni har verkligen haft en tuff vår. Hoppas sommaren blir helt sjuk-fri och att ni bara får njuta!!
Jättekram!!

10:49 fm, maj 12, 2006  
Blogger Anna sa...

Vad skönt att barnen är friska igen. De har varit med om mycket i vår. Åh vad avis jag blir på den där lådan med scrapsaker du får sen.. fast jag förstår ju att du helst velat vara där och hämta den själv ;)
Kramis!

11:52 fm, maj 12, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att ni får vara friska nu. Ha en trevlig helg.
Kram Eva-Lena

2:06 em, maj 12, 2006  
Blogger Bettan sa...

Skönt för killarna och er att dom är friska igen.
Va kul med ett paket som väntar på dig.
Önskar dig en skön helg.
KRAM

10:49 fm, maj 13, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida