onsdag, maj 17, 2006

Fru Trötter...

08:13
Min avatar på Scrapbutikens forum stämmer verkligen bra just nu. Men idag känner jag mig lite piggare än vad jag har gjort de föregående dagarna.
I måndags somnade jag kvart över åtta på kvällen. Igår blev det lite senare eftersom de visade Grey's Anatomy på tv och det är mitt favoritprogram alla kategorier:)
Det tog hårdare än jag trodde att vara hemma själv med barnen i 5 dar och 4 nätter. Men det kan nog bero på att de vaknade halv fem-fem varje morgon *grrr*.
Men nu har det äntligen vänt. Idag vaknade de vid kvart i sex, då känns det nästan som om jag fick sovmorgon. Helt knäppt att man ska känna att man har fått sovmorgon när man går upp kvart i sex... *ler*. Men så är det att ha småbarn. Och jag skulle inte byta ut mitt liv mot någon annans för allt i världen.

Vi ska ju åka till Astrid Lindgrens värld i juni och Filip pratar om Pippi Långstrump varje dag. Idag ville han att vi skulle ringa henne så att hon kunde komma och hälsa på oss. Hur förklarar man för, en snart 4 åring, att det inte riktigt funkar på det viset, att bara ringa, när det gäller Pippi? Söt var han i alla fall när han tjatade om att vi skulle ringa henne:)

Over and out från Fru Trötter...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

I know the feeling, killarna har haft lite ont av pollen och sovit oroligt så igår var jag så trött att jag var tvungen att sova lite när jag kom hem från jobbet.
Mysigt med Astrid Lindgrens värld, vi ska också dit i sommar.
Kram

8:32 fm, maj 17, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Jag är sååå glad att jag har stora barn så man kan få lite sovmorgon ;-). Skönt att ha gubben din hemma igen? Min va borta tre veckor o det va ganska tomt utan honom. Ha en underbar dag. Kram Martina

10:04 fm, maj 17, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Sov morron är man ju inte bortskämd med.
Ha en bra dag
Kram Eva-Lena

3:03 em, maj 17, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Well I know how you´re feeling! Efter två ALLDELES för sena kvällar/nätter (halv två igår...)så känner jag mig mest som ett vrak idag. Somnade med Elia när han sov middag och vaknade och trodde att vi försovit oss till skolan. Helt förvirrad ;-)
Kul att vi ses på maran och AstridLVärld är jättemysigt!! Vi var där för två år sen och killarna tyckte det var så roligt.
Kramisar.

3:35 em, maj 17, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida