måndag, maj 15, 2006

Foton från New York

18:16
Så kom då äntligen Martin hem igår. Som jag har saknat honom.
Han hade köpt jättefina kläder till mig och barnen. Samt varsin häftig fjärrstyrd bil till Filip och Oskar.
Mitt scrappaket kom också hem och jag var nöjd med allt det jag köpt :)

Här är några bilder från hans resa. Klicka på dem så blir de större.


New York Skyline



Utsikt från Empire State Building i skymningen



Frihetsgudinnan



Slottet i Central Park



En lång gata som aldrig verkar ta slut

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Härligt att ha honom hemma, fina foton, man kan längt sog bort lite...
Kram

8:41 fm, maj 16, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Men hallå, vad duktig han är på att fota. Ni kan ju bli värsta scrapteamet! ;-)
Alltid kul med presenter också!!
Kram

9:03 fm, maj 16, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida