torsdag, maj 18, 2006

Vårfest på dagis

09:23
Idag är det vårfest på dagis. Det kunde ju varit bättre väder...det ska visst regna i eftermiddag. Men som de säger, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Fast jag hade ju inte gråtit om det hade varit sol om man säger så.
Får inte glömma att köpa batterier till kameran, måste ju ta kort på mina små när de ska sjunga. Förra året ville inte Filip vara med och sjunga, han började gråta, han tyckte inte om att så många folk tittade på honom. Vi får se hur det blir idag. Hoppas att både han och Oskar vill vara med uppe på podiet en liten stund i alla fall:)

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mysigt med vårfest, hoppas regnet håller sig borta. Jag har precis kommit hem från öppet hus på Noahs förskola där vi fikade och jag klämde i mig en jättegod morotskaka till frukost. (Visst är det väl nyttigt med morötter?! ;-) )
Hoppas ni får mysigt idag och...glöm inte batterierna ;-)

Kramis

10:22 fm, maj 18, 2006  
Blogger Eleonore sa...

Så härligt med vårfest :)

Jag håller mina tummar och tår för att regnet skall hålla sig borta och för att du INTE skall glömma batterierna!

Kramiz E

10:45 fm, maj 18, 2006  
Blogger Bettan sa...

Hoppas att du fick fotat dina små och att dom sjöng för full hals.

Kram

9:07 em, maj 18, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att festen blev lyckad och att det inte regnade för mycket på er!
Kram

8:00 fm, maj 19, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida