torsdag, juni 01, 2006

På banan igen

07:13
Herrejösses vad trött jag har varit det senaste. Barnen har vaknat tidigt och det har varit aktiviteter på kvällarna så jag har varit helt slut. Men nu känner jag mig lite piggare i alla fall.
Sitter på jobbet nu och idag är det Martin som får vara hemma med barnen. Filips ögon verkade vara helt bra i morse, men han får vara hemma idag med för säkerhetsskull. Sen är ju jag föräldraledig imorgon.
På måndag har vi klämdag och på tisdag är det röd dag så jag är ledig i 5 dagar, skönt!!!:)

Kan ni fatta att det är 1:a juni idag. Var är sommarvärmen???
Igår var det soligt och skönt på vår baksida, men det blåste rätt kallt om man inte satt i lä. Som tur är, är det ofta lä på vår baksida.

Jag har fått dille på att ta en massa kort nu när jag äntligen har lärt mig hur man tar bra närbilder med min kamera, det är bara det att pojkarna inte tycker det är så kul att mamma har kameran uppe i ansiktet på dem hela tiden. Hmm, undrar varför?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja du var är sommaren? Det är en ständig fråga...
Härligt med långhelg, hoppas det inte regnar så man kan vara ute mycket!
Kram

8:20 fm, juni 01, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Mina barn ska snarast vara I kameran när man ska ta kort på dem, eller egentligen är de väl på väg bak den för att titta hur de ser ut, men det är inte så lätt att få med dem på bild då heller ;-)
Och jag undrar också var sommar en är? Här på kullen blåser det ISkallt och jag som köpt shorts till pojkarna till skolavslutningen, hoppas de inte fryser ihjäl...
Stor kram!!

9:38 fm, juni 01, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida