måndag, maj 29, 2006

VAB

14:48
Kolla!!! Tack vare att jag läste Photography for Scrapbookers så kan jag nu ta bra närbilder med min kamera, jag trodde inte jag kunde det. Jag är så glad, tralala:) Nu kan jag nog vänta ett tag med en ny kamera ändå;)



10:14
Är hemma och vabbar idag, Filip har en lätt ögoninflammation och är därmed bannlyst från dagis ;)
Martin får vara hemma imorgon om det inte har gått över.

I lördags var jag på maran hos Eléonore och Bettan. Vi hade sååååå kul! Det var underbart roligt och vi pratade och skrattade så det stod härliga till.
Tack till alla som var där och ett speciellt tack till E och B som hade ordnat det så fint med god mat och roliga tävlingar.
Och sist med inte minst ett jättetack till Evelina för den underbara presenten.

Här är några lo's som jag fick gjort innan maran. Jag gav dem till mamma i Mors Dag present.
Jag ska ladda upp de från maran så snart jag har fått fotat dem:)


Min älskade mamma





Dubbel lo från deras Thailandsresa

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilka fantastiska Lo:er du gjort till din mamma. De är helt underbara! Och tack för alla dina tack ;-), Du är så gullig!!
Hoppas Filip snart kryar på sig.

*Kramar om*

11:23 fm, maj 29, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Din mammalayout är bara såå fin!
Såg den på Scrapbutiken :)
Krama sjuklingen!

8:10 fm, maj 30, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vilka underbara sidor du scrappat. I love din mammasida!
Hoppas ögonen blir bättre snabbt!
Kram

8:21 fm, maj 30, 2006  
Blogger Anna sa...

Åh vilka fina layouter du gjort. Underbara alla tre. Hoppas Filips öga är lite bättre nu!!
Kram!!

9:00 fm, maj 30, 2006  
Blogger Bettan sa...

TACK!

Din mamma Lo är så fin!
Denna boken tycker jag också jättemycket om man lär sig faktiskt mycket i den.
Tråkigt att det blev ögoninflamation.
Ha en bra dag vännen.
KRAM

10:48 fm, maj 30, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Men du vilka underbara layouter du har gjort Tirre!!! Hur snyggt som helst!

11:04 fm, juni 06, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida