tisdag, juni 20, 2006

Länge sen sist

Jösses vad tiden går fort. Har inte skrivit sen i torsdags.
Var hemma och vabbade för Oskar i torsdags och fick även vara hemma igår. Han har haft feber, inte så mycket, samt fått en massa blåsor på tungan.
Som tur är var vi hos öron, näsa, hals doktorn igår på återbesök för hans öron och då passade läkaren på att titta på hans tunga. Det var vanliga virus/förkylningsblåsor och han såg att de var på reträtt:) Skönt. Lilleman har ju inte sovit så bra eftersom han har haft ont i munnen, inte ätit så bra heller för den delen.
Men igår kväll tog han igen det och åt tre portioner spagetti och köttfärssås!
Filip har haft lite ont i halsen, men är bra nu och den förkylning som vi alla har haft har gått ner i luftrören på mig så jag låter som en kråka när jag pratar.
Men, peppar, peppar, vi verkar alla vara på bättringsvägen och idag går båda barnen på dagis.
Men eftersom det har varit en mild förkylning på oss alla så har vi ändå kunnat utnyttja det fina vädret vi haft i helgen.
Nog snackat om sjukdomar...
Just det ja, en sak till om sjukdomar *ler*. Oskar har inte längre vatten i öronen, yeah, så nu slipper vi gå till öron, näsa, hals på återbesök någon mer gång:)

Idag spelar Sverige igen, jag tror att de vinner med 2-1. Vad tror ni?
Denna lo passar väl bra idag:)




Slutligen vill jag skicka en tanke till min kära scrapvän Evelina. Jag hoppas allt gick bra vännen och att du är hemma igen.

7 kommentarer:

Blogger Bettan sa...

Villen otur ni har med dessa sjudomar tur att ni är på bättringsvägen.
Det är den Tina jag pratar om hon fick en liten Vera den 5 April.
Fick ett kort på denna lilla goding igår såååå söt.
Jag ringer dig i eftermiddag.
Ha en bra dag.
KRAM

10:36 fm, juni 20, 2006  
Anonymous Anonym sa...

I´m back! Fick komma hem igår kväll och op. gick bra sa läkaren. Själv kan jag ju inte se det eftersom jag är gipsad och det äckligaste är att det känns som om fingret är kvar, fast bedövat. Mysko! Det gör ordentligt ont sedan bedövningen släppte inatt, så jag käkar Tiparol och blir alldeles yr i bollen.Det är lite jobbigt men jag hoppas det blir bättre snart. Tack för att du tänkte/er på mig!!!

Kramisar!

1:05 em, juni 20, 2006  
Blogger Anna sa...

Vad skönt att ni är på bättringsvägen från allt vad sjukdomar heter.
Vilken härligt LO. Supersöt kille på fotot också ;)
Ha det gott!
Kram

4:48 em, juni 20, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Vilken fin LO! Allt väl? :)
Jag har en Canon EOS 300D!!

Kram

10:40 em, juni 20, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att ni får en underbar midsommarhelg! LO´n är helrätt i tiden!
Kram

7:04 em, juni 22, 2006  
Blogger Bettan sa...

GLAD MIDSOMMAR!

Hoppas att vi träffas nere vid Skytteviken.

KRAM

11:32 fm, juni 23, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej Therese.
Hoppas midsommarhelgen är fin för er, att pojkarna är pigga och kan ha roligt och äta gott.
Mailen till dig studsar tillbaka?
Ha det gott.
Kram,
Annette

9:22 fm, juni 24, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida