onsdag, juni 14, 2006

Vad är detta???

Har jag fått sömnsjukan eller vad är det med mig?? Jag är så trött så att jag somnar på kontoret, illa, illa.
Måste bero på att jag inte har kommit ikapp mig efter den hektiska helgen på ALV samt att jag har varit uppe lite sent nu de senaste kvällarna.
Men ärligt talat, så här trött brukar jag inte bli på dagarna, jag har typ aldrig, kanske hänt 2 eller 3 gånger att jag somnat på kontoret.
Igår var jag tvungen att stänga dörren 3 gånger för att få en powernap på 2-3 minuter och idag har det redan hänt en gång. Det är ju så man skäms. Man kanske kan skylla på värmen också?

Igår var det säsongsavslutning på Grey's Anatomy *gråter floder*. Skyndade mig hem från fikaträffen och kom hem ca en kvart in i första programmet. Fattar inte att man ska behöva vänta tills i höst för att få se detta underbara program igen. Skandal!!!

Nu får jag jobba lite, bara jag inte somnar, vilket jag känner att jag skulle kunna göra närsomhelt nu...zzzzzzzzzz

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas du är piggare idag, men värmen tär på en!
Kram

12:12 em, juni 14, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Då borde du redan ha gått och lagt dej nu, så jag hoppas att du inte läser detta förrän imorgon ;-). Men usch jag vet hur det är. Det är hopplöst att komma i säng i tid. Särskilt nu på sommaren!

Kram

9:59 em, juni 14, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida