tisdag, juni 13, 2006

Vill ut!!!

Har ingen som helst lust att sitta här på jobbet och arbeta när det är så fint väder. Jag vill ut!!!
Idag ska jag till råga på allt jobba sent eftersom jag ska in till Göteborg efter jobbet för att träffa kompisar, då är det ingen idé att åka hem till Kungsbacka emellan.
Ska givetvis bli kul att träffa kompisarna. Bara jag hinner hem till Grey's Anatomy, det är säsongsavslutning idag och ett dubbelavsnitt *ler*. Det är verkligen veckans höjdpunkt på tv så det vill jag inte missa.

Vill så gärna scrappa. Är ju med på Scrapliftutmaningen på Scrapbutiken men har ännu inte fått gjort min layout *skäms*. Ska nog träffa Malin, som har varit på semester i två veckor, nån kväll denna vecka och scrappa. Då ska jag ägna mig åt den layouten.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kan bara hålla med om att det är veckans höjdpunkt åp tv.

Ha det gott
Kram Eva-Lena

2:23 em, juni 13, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Nu har jag avnjutit 2 timmars Grey´s. Det enda tråkiga med det är att det inte kommer tillbaks förrän till hösten. Suck...varför måste dom ha sommaruppehåll för? Vem var korkad och kom på det vill jag veta... ;-)

Kram

11:05 em, juni 13, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida